Dostęp do licencji ma jedynie administrator, aby ją zatem przedłużyć, czy uaktywnić należy się zalogować jako ppadmin podając hasło, które zdefiniowano dla administratora w trakcie instalacji ProPublico. Następnie z menu Konfiguracja systemu należy wybrać opcję Licencja. Otworzy się okno, w…
Oczywiście, ProPublico daje taką możliwość. Należy zmodyfikować szablon dokumentu. Z pozycji kierownika grupy wybieramy z menu Konfiguracja systemu opcję Konfiguracja pism. W lewej kolumnie tabeli znajdujemy pismo, które chcemy zmienić i podświetlamy je. Szablon pisma pojawi się w prawej kolumnie.…
W ProPublico nie da się usunąć raz wprowadzonego postępowania. Jeśli już wprowadzono takie fikcyjne postępowanie, można zmienić sygnaturę (w tym celu kliknąć prawym klawiszem myszy na danej sygnaturze i wybrać z menu opcję „Zmień sygnaturę”) oraz powrócić do początkowego etapu…
W takim przypadku należy wcisnąć przycisk „Sygnatura” znajdujący się nad listą zamówień i wybrać opcję Filtruj listę zamówień. W otwartym oknie należy wcisnąć przycisk „Wyczyść filtr”, a następnie „Zastosuj filtr i zamknij”. Na liście zamówień pojawią się wtedy wszystkie istniejące…
W miejscu zainstalowania systemu ProPublico a dokładnie w katalogu EXE należy usunąć plik stop_pp. Po wykonaniu tej czynności program pracuje ponownie poprawnie.
Nie można wykonać kopii bazy ponieważ ktoś jest w danej chwili do niej podłączony (secondary server attachments cannot validate databases). Drugi użytkownik w danej chwili korzysta z programu. Aby wykonać kopię bazy lub też ją odtworzyć z archiwum konieczne jest…
Przyczyna: Program nie może uzyskać połączenia z serwerem bazy danych przez prot. TCP Najczęstszą przyczyną jest uruchomiona blokada połączeń (firewall) z portem 3060 serwera. Rozwiązanie: zdjąć blokadę połączeń.
Zapasowa kopię bazy tworzymy za pomocą dołączonego do ProPublico program Pparch.exe. Kopie są przechowywane w katalogu Database w miejscu zainstalowania ProPublico. Tworzenie kopii zapasowej bazy jest zalecane w celu uchronienia użytkownika przed utratą wprowadzonych do ProPublico danych.
Tak, ProPublico daje taką możliwość. W celu zmiany sygnatury należy ją podświetlić, a następnie kliknąć na niej prawym przyciskiem myszy. W otwartym w ten sposób menu należy wybrać opcję „Zmień sygnaturę”, po czym wprowadzić i zatwierdzić (ENTER) zmiany. W przypadku,…
Korespondencja seryjna umożliwia utworzenie pisma do wielu adresatów bez potrzeby ręcznego wpisywania zmieniających się dla każdego z nich danych. W ten sposób można utworzyć pismo skierowane do wszystkich wykonawców. ProPublico zawiera szablony pism seryjnych. Po wyedytowaniu takiego dokumentu, na panelu…