1. Rejestr wydatków do 30 000 euro z podziałem na poszczególne lata budżetowe:
2. Możliwość dodawania wydatku z jedną lub wieloma pozycjami szczegółowymi:
3. Klasyfikacja wydatków po określonych grupach asortymentowych zdefiniowanych przez użytkownika programu:
4. Kontrola sumy wydatków w poszczególnych grupach asortymentowych:
5. Rozbudowane opcje filtrowania pozycji kosztowych według wielu kryteriów:
a) Możliwość dezaktywacji poszczególnych kolumn rejestru oraz liczne parametry filtrowania danych w ustalonym okresie budżetowym:
b) Opcje sortowania danych:
- po określonym parametrze:
- rosnąco i malejąco:
- możliwość grupowania danych po kolumnie (np. po Wykonawcy):
6. Tworzenie raportów i zestawień z określonego zakresu wydatków oraz możliwość ich eksportu do pliku .CSV:
7. Moduł do tworzenia bazy wykonawców:
8. Wbudowany Wspólny Słownik Zamówień (CPV), powiązanie numeru z wprowadzonym wydatkiem:
9. Tworzenie archiwum bazy danych: