Program ProPublico wraz z zintegrowaną z nim Platformą e-ProPublico, tworzą łącznie system informatyczny, który kompleksowo wspiera użytkownika w przygotowaniu i prowadzeniu zamówienia w formie elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Dlaczego e-ProPublico?
Łatwa i intuicyjna obsługa
Jesteś Zamawiającym?
- System „krok po kroku” wesprze Cię w przygotowaniu i opublikowaniu przetargu wraz z dokumentacją wytworzoną na jego potrzeby
- Zaimportuj z platformy Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, wygeneruj Wyjaśnienia, opublikuj je lub prześlij uczestnikom postępowania bezpośrednio na ich konto
- Koniec ze stresem związanym z otwarciem ofert. Platforma automatycznie odszyfruje złożone oferty, opublikuje kwoty przeznaczone na realizację zamówienia i zweryfikuje poprawność zastosowanego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego
Jesteś Wykonawcą?
- W łatwy sposób wyszukaj interesujące Cię postępowanie i bez rejestracji zapoznaj się z dokumentacją zamieszczoną przez Zamawiającego
- Wyślij w prosty sposób wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, a system automatycznie poinformuje Cię na maila o udzielonej odpowiedzi
- Złóż ofertę podpisaną podpisem elektronicznym (kwalifikowanym / zaufanym / osobistym) bez konieczności jej dodatkowego szyfrowania – platforma zrobi to za Ciebie.
- Uczestnicz w otwarciu ofert nie wychodząc z biura lub domu.
Niezawodność
- Korzystaj z rozwiązania opartego na infrastrukturze serwerowej zapewniającej stabilne i szybkie działanie
- Zyskaj pewność dostępu do otrzymanych ofert bezpośrednio po upływie terminu ich otwarcia
- Wykorzystaj sprawne narzędzie do wymiany korespondencji w formie elektronicznej, pomiędzy stronami toczącego się postępowania
Elektroniczne archiwum dokumentów
- Bezpieczny i szybki dostęp do archiwalnych przetargów i dokumentów przez okres 5 lat
- Porządek, dzięki możliwości pobierania paczek dokumentów o ustrukturalizowanej postaci w podziale na Oferty i załączniki lub Dokumenty otrzymane na wezwanie z podziałem na podmioty, od których pochodzą
- Użytkownik ma dostęp nie tylko do dokumentów, ale również do pełnej historii komunikacji prowadzonej z Wykonawcami w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy (Otrzymane zapytania do SWZ, Wysłane Wyjaśnienia, odebrane i wysłane Wiadomości)
Wsparcie techniczne
- Zespół specjalistów pozostających w dyspozycji naszych klientów
- Pomoc w korzystaniu z platformy, udzielana zarówno Zamawiającym jak i Wykonawcom
- Wiele form kontaktu z działem technicznym (telefon, formularz kontaktowy, e-mail)
- Możliwość bezpośredniego połączenia zdalnego w celu szybkiego rozwiązania problemu
- Szkolenia on-line dla Zamawiających
Bezpieczeństwo
- Szyfrowany protokół HTTPS zapewniający integralność i poufność przesyłanych danych
- Oferty i załączniki szyfrowane bezpiecznym kluczem do upływu terminu ich otwarcia
- Automatyczna weryfikacja podpisu elektronicznego, przy wykorzystaniu bibliotek jednego z kwalifikowanych dostawców usług zaufania
- Przesyłane dokumenty asygnowane znacznikiem czasu z serwera zewnętrznego
- Czas serwerowy zintegrowany z czasem Głównego Urzędu Miar
- Logowanie czynności dokonywanych przez użytkowników platformy
Wykaz głównych funkcjonalności
Każdy z użytkowników Platformy posiada indywidualny profil nabywcy, na którym w jednym miejscu istnieje dostęp do aktualnie prowadzonych postępowań, wyników i unieważnień, archiwum prowadzonych spraw jak również Planów zamówień i innych dokumentów niezwiązanych z konkretnym postępowaniem, które Zamawiający ma możliwość opublikować (np. Regulamin postępowań):
System pozwala na automatyczne zamieszczenie przetargu na Platformie łącznie z publikacją dokumentacji przetargowej wytworzonej w programie na podstawie istniejącej bazy szablonów. Wykonawca uzyskuje tym samym pełny dostęp do wszystkich informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o złożeniu oferty w danym postępowaniu:
Platforma e-ProPublico, realizując proces wymiany danych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, umożliwia:
Składanie przez Wykonawców ofert wraz z załącznikami w optymalny, intuicyjny sposób, przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa.
Definiowanie załączników do oferty posiadających status „jawnych”, jak również tych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.
Automatyczny import z platformy do bazy systemu danych Wykonawców, którzy złożyli ofertę.
Opcja zaczytania danych z formularzy ofertowych, otrzymanych za pośrednictwem platformy.
Składanie przez Wykonawców Wniosków o wyjaśnienie treści SWZ w formie tekstu i załączonego dokumentu.
Automatyczny import Wniosków o wyjaśnienie treści SWZ do bazy systemu z możliwością wygenerowania odpowiedzi.
Przesyłanie przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, do których złożenia zobowiązani zostali na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składania ofert.
Składanie ofert dodatkowych, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
Automatyczną walidację podpisu elektronicznego (kwalifikowanego / zaufanego / osobistego), którym asygnowany został przesłany plik oferty lub inny dokument.
Wymianę przez strony postępowania pozostałej szeroko rozumianej korespondencji w formie elektronicznej.
Platforma automatycznie informuje użytkownika na wskazany adres e-mail, o wpłynięciu:
- wniosku o wyjaśnienie treści SWZ
- dokumentu złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego
- wiadomości przesłanej przez Wykonawcę
Chcesz poznać szczegóły?