Platforma e-ProPublico
Program ProPublico wraz z zintegrowaną z nim Platformą e-ProPublico, tworzą łącznie system informatyczny, który kompleksowo wspiera użytkownika w przygotowaniu i prowadzeniu zamówienia w formie elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

Dlaczego e-ProPublico?

Łatwa i intuicyjna obsługa
Jesteś Zamawiającym?
- System „krok po kroku” wesprze Cię w przygotowaniu i opublikowaniu przetargu wraz z dokumentacją wytworzoną na jego potrzeby
- Zaimportuj z platformy Zapytania do treści SIWZ, wygeneruj Wyjaśnienia, opublikuj je lub prześlij uczestnikom postępowania bezpośrednio na ich konto
- Koniec ze stresem związanym z otwarciem ofert. Platforma automatycznie odszyfruje złożone oferty, opublikuje kwoty przeznaczone na realizację zamówienia i zweryfikuje zastosowany kwalifikowany podpis elektroniczny
Jesteś Wykonawcą?
- W łatwy sposób wyszukaj interesujące Cię postępowanie i bez rejestracji zapoznaj się z dokumentacją zamieszczoną przez Zamawiającego
- Wyślij w prosty sposób wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ, a system automatycznie poinformuje Cię na maila o udzielonej odpowiedzi
- Złóż ofertę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym bez konieczności jej dodatkowego szyfrowania – platforma zrobi to za Ciebie.
- Uczestnicz w otwarciu ofert nie wychodząc z biura lub domu.

Niezawodność
- Korzystaj z rozwiązania opartego na infrastrukturze serwerowej zapewniającej stabilne i szybkie działanie
- Zyskaj pewność dostępu do otrzymanych ofert bezpośrednio po upływie terminu ich otwarcia
- Wykorzystaj sprawne narzędzie do wymiany korespondencji w formie elektronicznej, pomiędzy stronami toczącego się postępowania

Elektroniczne archiwum dokumentów
- Bezpieczny i szybki dostęp do archiwalnych przetargów i dokumentów przez okres 5 lat
- Porządek, dzięki możliwości pobierania paczek dokumentów o ustrukturalizowanej postaci w podziale na Oferty i załączniki lub Dokumenty otrzymane na wezwanie z podziałem na podmioty, od których pochodzą
- Użytkownik ma dostęp nie tylko do dokumentów, ale również do pełnej historii komunikacji prowadzonej z Wykonawcami w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy (Otrzymane zapytania do SIWZ, Wysłane Wyjaśnienia, odebrane i wysłane Wiadomości)

Wsparcie techniczne
- Zespół specjalistów pozostających w dyspozycji naszych klientów
- Pomoc w korzystaniu z platformy, udzielana zarówno Zamawiającym jak i Wykonawcom
- Wiele form kontaktu z działem technicznym (telefon, formularz kontaktowy, e-mail)
- Możliwość bezpośredniego połączenia zdalnego w celu szybkiego rozwiązania problemu
- Szkolenia on-line dla Zamawiających

Bezpieczeństwo
- Szyfrowany protokół HTTPS zapewniający integralność i poufność przesyłanych danych
- Oferty i załączniki szyfrowane bezpiecznym kluczem do upływu terminu ich otwarcia
- Automatyczna weryfikacja podpisu elektronicznego, przy wykorzystaniu bibliotek jednego z kwalifikowanych dostawców usług zaufania
- Przesyłane dokumenty asygnowane znacznikiem czasu z serwera zewnętrznego
- Czas serwerowy zintegrowany z czasem Głównego Urzędu Miar
- Logowanie czynności dokonywanych przez użytkowników platformy
Wykaz głównych funkcjonalności
Każdy z użytkowników Platformy posiada indywidualny profil nabywcy, na którym w jednym miejscu istnieje dostęp do aktualnie prowadzonych postępowań, wyników i unieważnień, archiwum prowadzonych spraw jak również Planów zamówień i innych dokumentów niezwiązanych z konkretnym postępowaniem, które Zamawiający ma możliwość opublikować (np. Regulamin postępowań):
System pozwala na automatyczne zamieszczenie przetargu na Platformie łącznie z publikacją dokumentacji przetargowej wytworzonej w programie na podstawie istniejącej bazy szablonów. Wykonawca uzyskuje tym samym pełny dostęp do wszystkich informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o złożeniu oferty w danym postępowaniu:
Platforma e-ProPublico, realizując proces wymiany danych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, umożliwia:

Składanie przez Wykonawców ofert wraz z załącznikami w optymalny, intuicyjny sposób, przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa.

Definiowanie załączników do oferty posiadających status “jawnych”, jak również tych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.

Składanie przez Wykonawców Wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ w formie tekstu i załączonego dokumentu.

Automatyczny import Wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ do bazy systemu z możliwością wygenerowania odpowiedzi.

Przesyłanie przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, do których złożenia zobowiązani zostali na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składania ofert.

Automatyczna weryfikacja poprawność kwalifikowanego podpisu elektronicznego, którym asygnowany został przesłany plik oferty lub inny dokument.

Wymianę przez strony postępowania pozostałej szeroko rozumianej korespondencji w formie elektronicznej.

Platforma automatycznie informuje użytkownika na wskazany adres e-mail, o wpłynięciu:
- wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ
- dokumentu złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego
- wiadomości przesłanej przez Wykonawcę
Chcesz poznać szczegóły?