FAQ Category eProPublico

8. Czy system ProPublico obsługuje postępowania wielozadaniowe?

Tak, program obsługuje zamówienia złożone z kilku części. Podziału na części Użytkownik dokonuje za pomocą przycisku „Następne zadanie” znajdującego się w prawym dolnym rogu karty Zamówienie (etap Zamówienie). Dodatkowo każde z zadań może zawierać pozycje szczegółowe (etap Zamówienie, karta Zamówienie,…

7. W jaki sposób przenieść program na inny komputer?

Przed przeniesieniem programu należy: wykonać kopię zapasową bazy danych – plik PPUBLICO.FDB (lokalizacja domyślna: C:\Program Files (x86)\ProPublico\database) wykonać kopię zapasową pliku z kontami użytkowników i hasłami dostępu – plik security2.fdb (lokalizacja domyślna: C:\Program Files (x86)\ProPublico\dbengine); zatrzymać sesję serwera – do…

6. W jaki sposób dokonać aktualizacji programu pod Linuxem?

Przy zachowaniu standardowych ustawień (ścieżki dostępu) system pod Linux powinien się zaktualizować automatycznie po rozpakowaniu i uruchomieniu pliku instalacyjnego. Plik instalacyjny sprawdza ustawienia i po wykryciu zainstalowanego PPEx zaczyna wykonywać aktualizację. Program zaczyna instalować się na nowo jeżeli wcześniej zostały…

2. Jak przedłużyć opiekę techniczną do programu?

W celu przedłużenia opieki technicznej do programu ProPublico należy złożyć zamówienie: na stronie internetowej www.propublico.pl, korzystając z formularza elektronicznego: formularz zamówienia wersja on-line,lub pobierając formularz ze strony internetowej na dysk w formacie .doc, lub zastosować własny formularz zamówienia, a następnie…

1. Gdzie w programie znajduje się plik pomocy?

Podręcznik użytkownika dostępny jest w programie ProPublico w menu Pomoc, pozycja Pomoc ProPublico, gdzie znajduje się wbudowany plik pomocy, zawierający szczegółowy opis procesu konfiguracji programu i jego funkcji użytkowych: Plik pomocy w formacie .pdf dostępny jest również TUTAJ.