1. Systematyzacja pracy użytkownika, poprzez wspomaganie go „krok po kroku” w przygotowaniu, prowadzeniu i monitorowaniu zamówienia począwszy od momentu założenia postępowania, poprzez złożenie ofert, ich ocenę, kończąc na ewidencji przebiegu jej realizacji:
2. Obsługa postępowań w trybach ustawowych oraz zamówień do 130 000 zł (Zamówienie bezpośrednie, Zapytanie ofertowe):
3. Obsługa zamówień sektorowych oraz zamówień spółek sektorowych wynikających z wewnętrznych regulaminów. Możliwość konfiguracji ustawień trybów pod własne, wewnętrzne regulacje (np. definiowanie nazw trybów, przesłanek, podstaw wykluczenia itp.):
4. Obsługa zamówień jedno i wielozadaniowych, tworzenie pakietów i pozycji szczegółowych danego pakietu/zadania:
5. Wbudowany Wspólny Słownik Zamówień (CPV), możliwość powiązania numeru z prowadzonym postępowaniem:
6. Możliwość elastycznego konfigurowania i dostosowania systemu do struktur organizacyjnych jednostki (jedna lub kilka grup roboczych) wraz z możliwością zdefiniowania użytkowników o różnych uprawnieniach – administratora, kierownika grup roboczych lub referentów:
7. Wygodne narzędzia (modyfikowalne Słowniki tematyczne) wspierające użytkownika w definiowaniu:
a) warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
b) dokumentów wymaganych w postępowaniu od wykonawców na etapie składania ofert oraz na wezwanie przed wyborem najkorzystniejszej oferty (podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe):
c) kryteriów oceny ofert:
8. Opcja importu z platformy wniosków o wyjaśnienie treści SWZ z opcją generowania wyjaśnień i ich publikacji:
9. System wspomaga użytkownika w tworzeniu dokumentacji przetargowej poprzez:
a) automatyczne tworzenie dokumentów na podstawie informacji z bazy danych. Zawiera rozbudowaną bazę szablonów dokumentów wraz z możliwością definiowania własnych wzorów w pełni dostosowanych do indywidualnych wymagań użytkownika (przy generowaniu dokumentów program współpracuje z MS Word i MS Excel):
b) szybkie tworzenie dokumentacji seryjnej (np. Informacja o wszczęciu postępowania) w oparciu o informacje zawarte w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia:
c) możliwość importu do systemu plików w dowolnym formacie:
d) szybki dostęp do rejestru wszystkich dokumentów dotyczących prowadzonego postępowania:
10. Automatyzacja procesu oceny złożonych ofert – system przelicza punktację według określonych wzorów i kryteriów oceny:
11. Ewidencja zawartych umów wraz z elementami procesu rozliczania ich realizacji (rejestr faktur):
12. Program zawiera moduły do:
a) rejestru Wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia z możliwością tworzenia właściwego zamówienia na podstawie wniosku:
b) tworzenia Planu zamówień z możliwością wyeksportowania pozycji planu do pliku .CSV i jego publikację na stronie zamawiającego utworzonej na Platformie e-ProPublico:
c) prowadzenia Konsultacji rynkowych przed wszczęciem procedury zamówienia z możliwością powiązania ich z prowadzonym postępowaniem:
d) tworzenia i ewidencji prac komisji przetargowej:
e) tworzenia Bazy wykonawców z możliwością importu danych kontrahentów z pliku .CSV:
f) ewidencji wykluczonych wykonawców i odrzuconych ofert:
g) ewidencji środków ochrony prawnej (Odwołania wykonawców):
13. Obsługa oferty elektronicznej:
a) Opcja eksportu z systemu do pliku Excel listy części/pakietów przetargu wraz z pozycjami szczegółowymi, w celu automatycznego utworzenia Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do SWZ:
b) Opcja importu, z wypełnionego i podpisanego elektronicznie przez wykonawcę pliku oferty, listy pozycji przetargowych wraz z Ceną i innymi oferowanymi elementami, takimi jak: Termin wykonania, Okres gwarancji i Warunki płatności:
14. Program ostrzega użytkownika o:
a) upływających terminach
b) pewnych możliwych do uchwycenia czynnościach niezgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych:
15. Program zapewnia bezpieczeństwo danych:
a) tworząc archiwum dokumentów:
b) tworząc archiwum bazy danych: