1. Systematyzacja pracy użytkownika, poprzez wspomaganie go „krok po kroku” w przygotowaniu, prowadzeniu i monitorowaniu zamówienia począwszy od momentu założenia postępowania, poprzez złożenie ofert, ich ocenę, kończąc na ewidencji przebiegu jej realizacji:

 

2. Obsługa postępowań w trybach ustawowych oraz zamówień do 30 000 euro (Zamówienie bezpośrednie, Zapytanie ofertowe):

 

3. Obsługa zamówień sektorowych oraz zamówień spółek sektorowych wynikających z wewnętrznych regulaminów. Możliwość konfiguracji ustawień trybów pod własne, wewnętrzne regulacje (np. definiowanie nazw trybów, przesłanek, podstaw wykluczenia itp.):

 

4. Obsługa zamówień jedno i wielozadaniowych, tworzenie pakietów i pozycji szczegółowych danego pakietu/zadania:

 

5. Wbudowany Wspólny Słownik Zamówień (CPV), możliwość powiązania numeru z prowadzonym postępowaniem:

 

6. Możliwość elastycznego konfigurowania i dostosowania systemu do struktur organizacyjnych jednostki (jedna lub kilka grup roboczych) wraz z możliwością zdefiniowania użytkowników o różnych uprawnieniach – administratora, kierownika grup roboczych lub referentów:

 

7. Wygodne narzędzia (modyfikowalne Słowniki tematyczne) wspierające użytkownika w definiowaniu:

a) warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

 

b) dokumentów wymaganych od wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

 

c) kryteriów oceny ofert:

 

8. Ewidencja zapytań do SIWZ z opcją generowania odpowiedzi:

 

9. System wspomaga użytkownika w tworzeniu dokumentacji przetargowej poprzez:

a) automatyczne tworzenie dokumentów na podstawie informacji z bazy danych. Zawiera rozbudowaną bazę szablonów dokumentów wraz z możliwością definiowania własnych wzorów w pełni dostosowanych do indywidualnych wymagań użytkownika (przy generowaniu dokumentów program współpracuje z MS Word i MS Excel):

 

b) szybkie tworzenie dokumentacji seryjnej (np. odpowiedź na zapytanie do SIWZ) w oparciu o informacje zawarte w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia:

 

c) możliwość importu do systemu plików w dowolnym formacie:

 

d) szybki dostęp do rejestru wszystkich dokumentów dotyczących prowadzonego postępowania:

 

10. Automatyzacja procesu oceny złożonych ofert – system przelicza punktację według określonych wzorów i kryteriów oceny:

 

11. Ewidencja zawartych umów wraz z elementami procesu rozliczania ich realizacji (rejestr faktur):

 

12. Program zawiera moduły do:

a) rejestru Wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia z możliwością tworzenia właściwego zamówienia na podstawie wniosku:

 

b) tworzenia Planu zamówień z możliwością wyeksportowania pozycji planu do pliku .CSV i jego publikację na stronie zamawiającego utworzonej na Platformie e-ProPublico:

 

c) prowadzenia Dialogu technicznego przed wszczęciem procedury zamówienia z możliwością powiązania go z prowadzonym postępowaniem:

 

d) tworzenia i ewidencji prac komisji przetargowej:

 

e) tworzenia Bazy wykonawców z możliwością importu danych kontrahentów z pliku .CSV:

 

f) ewidencji wykluczonych wykonawców i odrzuconych ofert:

 

g) ewidencji środków ochrony prawnej (Informacje wykonawców, Odwołania wykonawców):

 

13. Obsługa oferty elektronicznej:

a) Opcja eksportu i zapisu do pliku .CSV listy zadań/pakietów przetargu wraz z pozycjami szczegółowymi (jako załącznika do SIWZ) w celu przekazania wykonawcom do wypełnienia:

 

b) Opcja importu, z wypełnionego przez wykonawcę pliku, listy pozycji przetargowych wraz z Ceną i innymi oferowanymi elementami, takimi jak: Termin wykonania, Okres gwarancji i Warunki płatności:

 

14. Program ostrzega użytkownika o:

a) upływających terminach

 

b) pewnych możliwych do uchwycenia czynnościach niezgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych:

 

15. Program zapewnia bezpieczeństwo danych:

a) tworząc archiwum dokumentów:

 

b) tworząc archiwum bazy danych: