W najnowszej wersji oprogramowania wprowadzono następujące zmiany:
Program ProPublico
- W postępowaniach wieloczęściowych, w etapie Otwarcie ofert (karta Szczegóły ofert), wdrożono funkcjonalność pozwalającą na zastosowanie wprowadzonej stawki VAT do wszystkich ofert częściowych Wykonawcy, złożonych w ramach prowadzonego postępowania:

- W odpowiedzi na pojawiające się problemy z generowaniem pism seryjnych, dotyczących oświadczeń w zakresie art. 56 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, w menu Sygnatura, pozycja Komisja, karta Skład komisji wprowadzono możliwość wygenerowania pism alternatywnych o tej samej treści:

- W postępowaniach wieloczęściowych wdrożono mechanizm kontroli publikacji wyników / unieważnień częściowych na platformie e-ProPublico. Wysłanie na platformę dokumentów o statusie wyniku i/lub unieważnienia częściowego w stosunku do wszystkich części prowadzonego zamówienia, spowoduje zmianę jego statusu i przeniesienie do postępowań archiwalnych:

- Wprowadzono inne drobne zmiany i poprawki.
Platforma e-ProPublico
- W szczegółach postępowania, na karcie Wiadomości:
- wprowadzono możliwość załączenia do wysyłanej wiadomości kilku załączników (maksymalnie 5):

- w odpowiedzi na pojawiające się problemy z identyfikacją właściwych adresatów wiadomości o tej samej nazwie, wprowadzono oznaczenie pozwalające odróżnić wykonawcę, który złożył ofertę w prowadzonym postępowaniu:

- Przebudowano mechanizm tworzenia i pobierania z platformy paczek .zip, zawierających dokumentację prowadzonego postępowania:
